“Ontzettende leuke tijd gehad. Blij met hoe de instructeurs begeleiden. Buiten gewoon GEWELDIG :) Ook als je aangeeft dat het wat minder gaat dat ze kijken wat dan wel nog lukt om je toch nog iets bij te leren ! Kan ze zeker aanraden voor de gene die ook motor wild gaan rijden of zwaarder wil gaan”
“Leuke instructeurs, en Helpen je goed bij het behalen van je rijbewijs? ”
“Een prettige en profesonele samen werking Gewoon top ð”
“Top rijschool met fijne instructeurs, veel geduld en goede begeleiding. Dank voor alles! ðï¸ðª”
“Ik heb meerdere rij-instructeurs gehad en ze hebben mij allemaal op een andere manier verder geholpen. Op het einde ben ik met William gaan rijden, fantastische man, heel rustig en relaxet maar tegelijk doelgericht! Dankjewel Safety voor de lessen!”
